Wednesday, 29 February 2012

!ntro - saper Azlina Othman ni.....

camner nak mulakan ayat ni....

follow je lah jalan cerita kat bawah ni.......................................


!ni lah aku...zaman muda2 dolu.....tp bkn bermaksud skrg ku dah tua k.....ek eleh...iyeker?

sampai masanya, maka aku telah diijabkabulkan........

 
dan disandingkan dengan abei may ini......6 tahun yang lalu......

 maka lahirlah bayi2 yang comel ini.......opppsss bkn bayi kt atas tp kat bawah ni k!

 hero pertamaku...bkn superman atau Ultraman tau....dia adalah Muhammad Az Zafran Hazim....
 2nd Hero................Muhammad Az Ziyyad Sufy..............ada mcm ahli Sufi x?   aminnnnnn.......


1st Episod...
ikuti kesinambungan citer ini  dalam dua @ tiga hari lagi atau dua @ tiga minggu lagi atau 2 @ 3 bulan lagi...
.............................

Monday, 30 January 2012

بسم الله الرحمن الرحيم

@ssalamualaikum.........

niat dah lama ado...buat nyer jer belum...akhirnya 31/01/2012 aku melancarkan blog ku ini...
www.inabaik.blogspot.com.

Gimik pelancarannnnnn...........
  •                 
  • ...................>............................>..............................>
                                                 upacara potong kek.......